Förstår inte...

Nää jag förstår inte hur jag kan vara så trött??? Kanske är det att hösten närmar sig eller så är det för jag inte tränat på tok länge. Jag tror själv på alternativ två eller försöker intala mig de. Jag har verkligen saknat att träna men av olika anledningar var det säkert en månad sen jag körde ett ordentligt pass på gymmet. Nää jag räknar inte mina rehab pass här hemma under min veckas sjukskrivning. Men snart så ska jag ner till gymmet och träna, fortfarande rehab men ändå. Ryggen mår förövrigt bra så hoppas att den mår lika bra ikväll efter ett pass. Ska prova på den där läskiga crosstraining saken också, har ju innan föredragit cykeln framför den men sjykgymnasten sa den var bra. Löpbandet var inte lika starkt rekomenderat ännu.

Planerna när jag kom hem från jobbet var, vila kort, gymma, handla, äta och tvätta. Planerna just nu är inte riktigt de samma, de är mera handla, gymma, äta, tvätta. Sen ikväll ska jag göra klart mitt prodjekt och posta iväg till släkten.

Ojoj va tiden drog iväg, nu måste jag iväg till centrum innan de stänger och fixa till ikväll så jag kan posta allt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0