Varför skiter sig allting alltid?!

Ja så var det fredag och ja jo det var ganska lugnt på jobbet. Kan konstatera att det var en tokdag runt lunchen men jag tror det var för vi hade en gäst vid vårt bord idag. Men visst är det skönt att man kan skratta så man börjar gråta ibland.

Veckan har varit upp och ner inte bara känslomässigt utan även med annat. Det är mycket nu men ändå så känns det som saker och ting faller på plats ganska bra. Det är ok nu kan det komma nu då så slipper jag vänta längre och kan börja knarka nu också, så slipper kanske dessa svängningar....

Blev inge besök i helgen, trist men tyvärr blev de så och tyvärr inte mycket vi kan göra åt. Ibland händer saker som man inte kan rå för. Nu har det kännts så lite hela veckan eftersom det var flygförbud ena dagen och nästa dag fritt fram och sen nästa totalt stopp. Ingen har vetat och detta är en sak som man inte kan göra nått åt och tyvärr så blev det så. Men hoppas på nästa helg istället.

Ska hitta på i helgen då, jo jag ska ta det jäkligt lungt tror jag. Åka ut till landet och bara mysa med mamma och pappa och Lukas imorgon och äta lite god mat och bara njuta av våren. Men framförallt bara ta det jäkligt lungt, behöver de eller framförallt behöver min kropp de!

För er som spekulerar gör inte de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0