Jobbat och tränat

Igår blev det ingen träning för mig, kom hem strax innan 21.30 då jag kom ifrån jobbet strax efter 21 tiden. Ja lite segt ja men vad gör man inte för jobbet... hahah nä inte riktigt så men ibland måste man planera och gå igenom allt möjligt. 

Igår fick jag spendera hela 4½ timme ute i solen eller nja den var stundtals bakom mål men idag kom den fram och var underbart väder ute på e.m. Mellanmål ute och aldrig har man sett barnen klä på sig så snabbt =)

Imorgon ska vi leta vårtecken och hoppas solen håller sig framme på f.m och även på e.m.

Tränat idag och lugnorna känns väl inte så mycket mindre än vanligt trots hostat i en vecka. Kände mig dock lite som bambi på hal is, det var halt på golvet. Men ganska kul ändå att spela basket igen och så vart det lite fys också, undrar om den kommer sätta sina spår genom träningsvärk? Efter egen träning blev det träning med tjejerna och det vart ganska lugnt pass så här efter påsk. Men om en månad så åker vi till Göteborg så de gäller att de börjar träna nu.

Själv ska jag sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0