Huvudet säger boom boom

Ja huvudet säger boom boom och varför vet jag inte. Tagit en tablett men verka inte hjälpa så ska lägga mig i sängen och kommer troligen somna ganska snabbt. Kanske är de jag behöver sömn men har sovit bra i natt och i helgen. Visserligen vaknade jag kl 06.00 och ville inte somna om förren strax innan jag skulle upp vid 7 tiden, det var segt, men fick ihop en 7 ½ timme ändå...

Imorse var jag nog inte riktigt vaken eller inte igår kväll när jag packade basketväskan för träningen ikväll. Tänkte att vi hade möte ikväll så måste packa väskan och åka direkt. Kommer till jobbet och inser att det är nästa måndag vi har möte, åhhh får släpa väskan hem igen då. På vägen hem får jag en fruktansvärd huvudvärk och det är den som inte riktigt släppt ännu. Tog en tablett och hoppades på att kunna träna men insåg efter ca 1 timme att nää ska nog inte träna.

Nu väntar sängen på mig! Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0