Hosta sätter stopp för träning

Hostan är nog värre än snuvan, inte så farligt hostig heller men den sitter liksom nere i lungorna och kommer inte orka springa många meter så jag bestämde mig att inte träna idag. Jag har varken tid eller orka att bli sjuk nu.

Efter att ha spenderat nästan 3 timmar ute i friska luften och solen idag så slutade jag och iväg på ett litet möte. Ja och efter mötet så känns det kanske ännu mera rätt det beslut jag har tagit. Jag vill inte ta på mig mera nu och jag får se hur det ser ut inför nästa säsong men jag står fast viid min åsikt.

Fick sms av Mickan och imorgon tar vi lilla röda och åker till Järfälla och kollar om de kan slå Umeå i kampen om en damligaplats. Sen på torsdag hoppas jag på att kunna träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0