Helgplanerna ändrades

Det blev inget besök från söder :( du får krya på dig ordentligt nu så hoppas jag vi kan ses nästa helg istället. Ja och vem vet då kanske du får äran att följa med mig och handla jeans värsta jag vet själv ju, så stackars dig. Eller så blir det ett besök på hotell Gasten lite senare när de har öppnat... Vet inte om det var så bra vadslagning för det är ju jag som drabbas av de båda två. Hmmm jajaj vi får se vad de blir för resultat på måndag, jag hoppas ju självklart på jeansen. 

Så det var mycket fram och tillbaka igår vad jag skulle hitta på. Bestämde mig snabbt igår kväll för att jag behöver komma bort och slippa tänka så åker upp till landet på morgonen (idag alltså) men så när jag vaknade så där härligt vid 8 halv 9 så nää jag behöver nog stanna hemma. Bestämde mig för att stanna hemma och tyckte att det var ju ändå lite synd att missa u20 slutspelet, så blev att jag stanna hemma och spenderade delar av lör kvällen i tenstahallen istället. 
Ja matchen började 17.30 så det var så där lagom till middagen ju som jag vart bortbjuden på imorse. Men kommer fler helgen. Matchen då jo vi vann efter förlägning och puh ja det var otroligt skönt faktiskt! Vi var tycker jag bättre laget. Så ny match imorgon och nu väntar middag för mig och till efterrätt ska jag äta poppcorn =) Det var tok länge sen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0