En oförglömlig kväll!

Först vill jag bara säga Tack till Kirran som tänkte på mig denna kväll och bjöd in mig till Garpens Farewell party. Som bilderna tidigare visat så har ni fått lite hum om vad vi hittat på.

Jag kommer inte kunna beskriva denna kväll med ord för det finns inte det plats för och jag har inte ord på de. Det var länge sen jag hade så här skoj!

Alla som presenterade sig presenterade ju sig självklart med namn men det rörde till det för mig ordentligt eftersom jag är van vid att höra de vid deras smeknamn via Garpen själv eller hennes blogg. Garpen har underbara vänner och jag kände mig så välkommen av alla och jag hade verkligen tok skoj hela dagen. 

Fick se den värme som du sprider och vad omtyckt du är av alla och jag vet att du kommer att vara saknad av många, men jag vet att vi alltid kommer ha kontakten vad som än händer och det värmer mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Jenny Jempa

Du presenterade dig väl inte som Leniz;)Det var kul att träffa dig som oxå är omskriven i Garpens blogg:)

2010-04-13 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0