Äntligen helg

Denna kväll har jag länge väntat på, att bara vara ledig ochdessutom då sluta lite tidigare än vanligt är inte helt fel. Jag jag har ju rullande på fredag och idag vart de 16.00 och det var skönt.
Började dagen med att vara inne, trots att planerna på fredagar ALLTID är ute annars och med facit i hand så var det riktigt vettigt. Ut med barnen efter vilan sen och vi var ute hela eftermiddagen. Super skönt i solen stundtals men blåste lite ibland och inte lika skönt men ska inte klaga egentligen. Det finns de som har de värre och kanske är fast på en flygplats någonstans. Ja uch säger jag bara och jag hoppas nu att trafiken sätter igång så den kör nästa vecka. Om den inte gör de får jag väl ta och vänta i några veckor till... men vill inte de nu, kan inte lite tur komma hit nu också för en gång skull.

Helgen som kommer kan bli full av basket, vilket är båda dagarna men kan också bli bara lördag. Vinner tjejerna på lördag spelar de ny match på söndag. Vi får se hur de går, men fullt lag hade jag trott på de mera men desas tjejer har bevisat att de kan så jag troa självklart på de nu me!

Ska förbi Dormy med pappa imorgon på f.m också men har sagt att jag vill ha sovmorgon så vi kör inte kl 9 direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0