1 april....

Japp så var det april och våren känns just nu ganska nära och mycket närmare än den var imorse. Då var det regn och regn när vi traska ut i skogen. Trots regnet så hade vi en trevlig prommenad och påskharen hade lämnat olika spår av sig.

Inga direkta aprilskämt har jag sett vad jag vet om iaf.. Jo det sl hade skrivit i om i Metro om att svininfluensansprutan också gjort så att man nu har ett chip i armen och kunna använda de som acces kort. Haha lite kul skulle vilja suttit i en sån där bur och stämplat kort bara för att se om någon gått på de.

Vet inte varför men jag är så trött så jag vet inte vad, somnar snart. Ändå har jag somnat tidigt nu i veckan och tycker att jag sovit bra, kanske därför jag är så tokigt trött nu?! Nej nu dags att laga mat och det blir tacos ikväll eller en variant av tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0