Varför är livet inte en saga...

Varför är det inte som i sagornas värld att man träffar prinsen och sen lever lycklig i alla sina dagar? Ja det är för enkelt sa en av mina bästa vänner (och efterstom jag lyssnar på henne så...) kanske det är så enkelt att livet vore för enkelt då?!

Imorse fick jag ett sms kl 06.32 där det stod. Äntligen morgon, har längtat efter denna stund sedan igår kväll! Idag kommer jag lära mig något nytt, visst är det fantastiskt och roligt! Ha en bra dag!
Personen som skickade detta mess måste ju leva i någon dröm värld kan man tycka ibland. Men om man bara tänker efter så är det en underbar tanke och kanske just detta man ska tänka varje morgon. Ja inte ta livet så allvarligt. Inte analysera varje blick, varje sms, varje tangentslag på msn, ja han/hon hälsa nu men inte nu.... Nä jag ska sluta analysera och just nu bara blicka frammåt i possitiva tankar.

NU till soffan med en god sallad och sen iväg och träna. Ja tänka sig jag kommer säkerligen lära mig en massa på både min egen träning och tjejernas pass.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0