Träningsmatch mot Polisen

Igår var det dags för träningsmatch mot Polisen. Vi fick planen ganska tidigt och kunde börja värma lite, min vad var stenhård och först så trodde jag knappt det skulle gå att springa. Men efter ett par vändor fram och tillbaka så blev den mjukare och mjukare.
Vi inleder matchen och efter en liten stund står det 8-16 tror jag men ingen riktigt som vet vilket lag som leder?? Hahah men tydligen så ledde vi =) Vi vinner första halvlek och vi spelar riktigt bra och det var så himla kul att spela. I andra halvlek så kliver de upp mycket högre i banan på oss och detta gör att vi stressar lite och vi får inte ut samma lugn och samma skott lägen som i första halvlek. De kliver upp på våra skyttar betydligt mera och stundtals så stressar vi iväg lite halvbra avslut.

Trots att vi tillslut förlorar matchen med 3 ynka poäng så var det så himla roligt att spela. Vi hade en trevlig publik de som var där och kolla och stämningen på planen var också bra.

Om jag ser på mitt eget spel så är jag mest nöjd med första halvlek, så jag bla sköt i 4 st 3:or det bara gick så lätt. I andra halvlek fick jag inte alls samma utrymme att skjuta de skotten eftersom de klev upp mycket mer på alla våra skyttar. Jag hade en glad känsla när jag kom hem och sa till kusinen när jag åkte hem i bilen. Jag är glad trots att vi har förlorat det är ju lite konstigt. Hon sa JAAAAA! Hahah hon känner mig väl eller....

Nu ser jag verkligen fram emot seriepremiären 29 September hemma mot BG Fryshuset 18.30 i Tibble CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0