Basket är kul =)

Taggad inför träningsmatchen mot Polisen imorgon. Hoppas att sista barnet inte går i sista minuten och om int eså är fallet ska jag faktiskt sticka direkt... har lite bråttom efter jobbet direkt till matchen imorgon.

Sitter och kollar på lite fotton från E-tuna som nu har kommit upp på fb, alltid lika roligt och läsa alla kommentarer och kolla bilder efter en helg med laget.

Snart har vi seriepremiär också så hoppas att denna träningsmatch ändå blir en seriös med dommare och allt... eller ingen aning om hur den blir men hoppas får man göra. Träningarna just nu är riktigt kul och tycker att det är sååå roligt med basket just nu och hoppas verkligen att detta håller i sig. Har ändå en bra känsla i kroppen inför säsongen och jag vill så gärna motbevisa för alla som inte trodde på att vi skulle fixa detta, nu är det upp till oss för att bevisa att det är i denna division vi hör hemma. Tyvärr missar jag andra matchen mot just morgondagens motståndare Polisen. Men den matchen är jag helt ärligt inte så ledsen över att jag missar för jag ska ju gå på min brors bröllop och det ser jag fram emot nått så enormt mycket. 

Nått annat jag ser fram emot är våran seriepremiär om dryga 2 veckor, vi möter Frysen hemma och det ska bli så kul. Åhh jag längtar så!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0