Rätt eller fel.....?

Ja det är just nu mycket som snurrar i mitt huvud... Skrivit lite grejer inför jobbet imorgon och det gick väl ok men inte där tankarna snurrar.

Gjort ett telefonsamtal idag och imorgon bara ett kvar sen är det bara en sak inför bröllopet kvar tror jag. Ska det bli ett tal eller inte?!

Under helgen har det uppstått mycket tankar och funderingar och jag vet inte hur jag ska tackla de. Igår var jag så trött så orkade inget och kände inget sug inför nått, kvällens planer sprack tyvärr av den anledningen och jag är ledsen för de. Med facit i hand behövde jag verkligen sova och visst det var skönt men det fanns ju lite tid att fundera istället.

Tankarna för sig fram och tillbaka om jag gjorde rätt eller fel och jag har väl hört både och idag. Får se om dryga 2 veckor om hur svaret blir....

Sen fick jag reda på tråkiga saker, eller jag är glad för din skull det är jag men jag kommer sakna dig massor nu. Det senaste året och spec i sommar har jag verkligen förstått hur mycket du betyder för mig och du är endå en av de vänner jag känt längst, även om vi kanske inte var bästa vänner som små men du betyder så mycket för mig. Nu efter jul och nyår reser du bort och blir borta ett år eller blir det längre, jag hoppas du kommer hem sen. Du gav mig de svaren jag behövde idag eller inte behövde. Du sa rakt ut vad jag skulle göra, inget knyssel men tyvärr så kan jag inte lyssna på dig denna gång. En chans sen ska jag göra som du säger jag lovar.

Ja mycket funderingar har det blivit. Fast samtidigt kring en del funderingar som bara kom upp igår på banan och så ja efter bröllopet får vi se vad som händer. Kanske kan det bli en bira eller så har jag fallit ner igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0