Nytvättade lakan

Japp snart ska jag gå och lägga mig i nytvättade lakan, det finns nog inge bättre än att lägga sig i en säng med nytvättade lakan. Jo kanske men har inte varit på Ica i Sollentuna ännu så får vänta ett tag.... Ikväll blir det bara jag och nallen. Nallen är bäst! Haft den så länge jag kan minnas.

Blev inge nytt uppstartsmöte idag med basketen, helt ärligt inte så ledsen. Jag han göra lite annat i stället som tvätta laka och handla mat. Ja jag var iväg med bilen också och..... nä säger inte vad jag gjort vi får se om mamma och pappa märker nått när lämnar tillbaka den, kanske inte om de tittar utanpå men innuti.

Annars haft en ganska bra dag på jobbet. Finns inte så mycket krångel på jobbet och bekymra sig för faktiskt. Trevliga kollegor, snälla barn (ja oftast). Gjorde ett platsbyte i maten idag också och så lugnt det var, men kanske inte bara berodde på de men det var skönt iaf. Jag har nämligen i vanliga fall 8 st som är rätt bra på att prata eller föra (o)ljud för sig. Inte alltid lika charmigt. 

Men nu till sängen och byta lakan =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0