Lördag

Kom hem från golfbanan för ett tag sen, satte mig framför datorn för att kolla lite saker och nu håller jag på att somna. Sov i nästan 12 timmar i natt och skulle nog behöva sova riktigt länge i natt me.... Det var så underbart igår när kom hem efter matchen så plocka jag upp kusinen på vägen. När vi sen kom hem och jag gick in i duschen tog hon hand om resten, hon duka och värmde på maten.


Kusinen i köket =)

Etiopisk mat som är så gott, det uttalas injera men hur det stavas ingen aning??? men gott är det i alla fall. 

Ser kanske inte så gott ut men det är de och man äter med vänster hand höger använder man för att håll glaset.

Vi kolla lite på tv och jag slocknade när Dirthy Dancing började och vaknade lagom till eftertexten, gick in i min säng och sov hela natten. Sov i nästan 12 timmar och ändå så seg och trött nu.

Garpen hämtade upp mig och vi har spenderat hel heldag på golfbanan. Det blev lunch och 18 hål och så på de en fika =) Fick reda på lite tråkiga nyheter som jag visserligen anade men ändå. 12 säsonger har du ju funnits där och nästan kanske inte längre =( trist...

Haha fin golfklädsel :p men tur att man inte var på Ullna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0