Lång måndag

Är egentligen trötter och borde sova men är för uppe i varv efter träningen och är dessutom hungrig. Måste nog äta en frukt eller nått innan jag nannar. Ja idag har varit en otroligt lång måndag... 12 timmar på jobbet och de sista 3 var möte. Planerade föräldrarmöte som vi snart ska ha och så blev det ett bildspel klart. Även om inte så avanserat (datorn är ju inte den nyaste vi har...) så blev det bra och vi fick ihop äver 90 bilder. Det slog mig sedan på vägen hem att då har vi ju gjort en hel del med barnen ändå, även om det ibland nte känns som de. Chefen läste upp två riktigt bra dikter också som ska läsas på föräldrarmötet, den ena om lek och den andra om tiden i förskolan. Ska få med den hem en dag och visa den ena var så klockren!

Det blev ett möte med mycket skratt spec. sista timmen, det var inte bara jag som var trött tror jag även KO hade ju varit där lika länge som jag denna dag. Tur att man får skratta så mycket som vi får på jobbet varje dag. Även om man ibland inte är så lycklig på knoddarna så är man den mesta tiden glad. För det är en viss charm av att mötas av en liten knodde som kommer på morgonen och säger, jag vill sitta i ditt knä. Ja jo men lite gulligt är det ju ändå det är då man känner sig betydelsefull.



Ja så direkt efter mötet var det full fart till träningen och jag hade nästan önskat att vi råkat jobba över tiden och jag insett kl 21.00 att oj träningen började 20.30. Men nää vi glömde inte bort träningen och jag åkte iväg och träna. På nått sätt fick jag ny energi i bilen och även om inte träningen var den bästa från laget med fokus så var det bra fart träningen igenom.

Nu blir det sängen...

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Saknar dig vännen. Nu måste vi ses snart! Jag har mycket att göra men fan vi måste ses. Och det är NU Vi behöver typ ett år så vi kan prata om allt som hänt.



PUSS på dig

2009-09-22 @ 13:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0