Kort inlägg

Japp så var det måndag kväll och jag ska gå och lägga mig och somna i soffan eller så blir det sängen direkt. Men soffan är skön den...

Överlevde både Insane (stavas den så) och ap attacken på Gröna Lund, blev en golfrunda i söndag med mamma o pappa den pratar vi inte om. Fint bemötande jag får när jag kommer till klubben, där i receptionen står mamma, pappa och puff och säger har du vaknat nu?! (klockar var strax efter 13.00) Mamma, pappa och jag går in i restaurangen för att äta lunch då mamam kläcker ur sig ja lunch eller Lena är detta din frukost?! Vad tror dom om mig egentligen...hahahha

Även överlevt en nästan 12 timmars dag på jobbet. Hade ju roligt telefonsamtal till doktorn vid lunch så det lättade ju upp stämningen lite, NOT! Nää men vi har telefontid mellan 7.30-17.00 men om du ringer på e.m kan du inte få någon tid för de har de bara runt 11 tiden. Men jag som ville ha en morgon tid jag kan inte gå ifrån jobbet kl 11.00. Åhhhhh men ska ringa och beklaga mig imorgon me ska vi se om jag får en tid som passar bättre då.

Oj blev lite längre inlägg än jag hade tänkt.
Sov gott folk och gör som grodan lev på hoppet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0