Klänning klar bara talet kvar

Det blev ingen middag med etiopisk mat idag, men det blir istället på fredag med övernattning. Så efter en lång dag på jobbet direkt till träningsmatch och sne när jag kommer hem så är kusinen här med etiopisk mat och bira kan det bli bättre?!

Så kvällen blev istället en jakt på en bröllopsklännig. Jag och mamma åkte till Kista Centrum för att finna lyckan och vilken lycka sedan. Jag har hittat en klänning som jag gillar och nu ska jag bara ev hitta en liten tröja/kofta att ha till. HIttade kläningen på MQ men har ingen bild just nu men ska se om kan fixa det lite senare. Ja så det som återstår nu inför bröllopet är att ta tag i presenten och ett ev tal. Frågan är om jag vågar hålla tal och hur jag ska göra med de.

Dags att börja fundera ut något nu kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0