Frukost

Frukosten står på bordet och jag ska bara kolla när bussen går till jobbet. Låter kanske oruttinerat att kolla bussen 15 min innan man börjar, ja det är det också! MEN eftersom jag har en kollega som bara är så underbar så fick jag mess av henne igår där hon skrev, du kan komma lite senare imorgon om du vill. Åhh jag blev så glad, precis vad jag behövde idag, jag skrev jag kommer vid 9 tiden =) hade tänkt att gå. Fast jag har tänkt om lite, gå med basketväskan var inte så jätte kul... så ska kolla när bussen går om den går något bra annars så blir det promenad med väskan om ca 20 min ändå.

Så dagen ser ut som följer.
JOBB stänger
Direkt till Näsbydal
TRÄNINGSMATCH mot POLISEN =)
KUSINEN kommer förbi med ETIOPISK mat =) 

Ha en underbar dag det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0