Eskilstuna imorgon

Tvätten blev inlagd i maskinen lite i senaste laget men den hinner torka till imorgon och då kan jag slänga ner det sista plagget. Blir att packa snart, är ju inte så mycket som ska med egentligen. Matchkläder, vitt/rött, boll, skor, uppvärmningströja, träningsstället, ja och så lite vanliga kläder typ mjukisar och kanske ett par jeans och åka i. Ja jo sen får man inte glömma sängkläder och handduk.

Åker till Eskilstuna inte bara för att "samla" ihop laget utan även för att prata lite mål och spela lite matcher och en träning ska vi hinna med också. 2 bilar samlas imorgon 17.00 och ena åker 45 min senare. Redan kl 20.00 har vi våran första match imorgon och det ska bli såååå kul att t apå sig matchställen och höra dommaren blåsa i pipan för 3 min. Efter det blir det bädda lakan och sömn. På lördagen spelar vi en match och har ett träningspass och på söndag blir det ytterligare en match. I nuläget är jag glad att jag inte heller är u20 spelare och ska spela match på söndag när kommer hem också.

Men näää nu blir det att packa lite och sen sova.

Har just snackat lite med vaktis och ändå utväxlat en hel del bra meningar.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0