Basketen då....

Joro basket spelar jag fortfarande och har så smått startat upp med tjejerna och deras träning också.
Med damerna tränar vi på och träningstruppen är just nu stor, ibland nstan för stor... men det är ju kul att vara fler än 10 st på träningen men när man får vänta en massa blir det segt...

Vi har fått någon ny spelare och gillar de tror det kan bli riktigt bra, lite rutin och lite ålder precis som vi kan behöva. Sen har vi även den senaste tiden fått en extra tränare med en hel del rutin. Det har varit jätte roliga träningar även om de har känts nästan lite röriga i huvudet. Men för att vara vårat lag så måste jag säga att vi skött det bra ändå, men det är kanske ingen som vågar säga ifrån!? Roliga men jobbiga träningar är det i alla fall.

Imorgon är det kick off och vi måste inte dit, men mr D sa kom dit om ni inte har nått för er, helt ärligt tror jag det är få från damerna som kommer. Våran enda lediga dag tror jag folk har lite andra planer på faktiskt, men har blivit förvånad förut vilka som kommit dit så. Men egentligen känns kick offen mer för de yngre lagen att de ska träffa sina coacher och så. Jag ska dit och hoppas på att över hälften av mina tjejer är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0