Annorlunda träning...

Eftersom hallen idag skulle målas eller rättare sagt golvet skulle målas och lackas om så blev våran träning förlagd utomhus på vallen istället. Först hade jag möte med tjejerna och Kråkan var där och presenterade sig och tror det gick in nått hos tjejerna iaf.

Vallen träningen var rolig men såå jobbig. Började med att jogga i prattempo i 5 varv (=2km) och sedan så var det intervaller som stod på agendan. Vi sprang 4 olika intervaller de var från 200 m ner till 100 m. Så ungefär 200m, 150. 120 m och 100 m det är vad jag skulle chansa på iaf. Detta gjorde vi sen 3 eller 4 gånger och ja man var rätt slut efter de. Men träningen var inte slut nu heller bara att knata in genom dörren till lilla hallen och så var det smidighet/fys i ca 30 min och efter det välbehövd stretching. Jag var så borta i mina tankar när jag var på väg hem så kom inte på förrän jag gått över bron att juste ja cykla ju! 

Imorgon är det näst sista träningen inför premiären och jag ser verkligen fram emot att spela match i CC igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0