Alltid stavas alltid med två l.

Ja som sagt alltid stavas alltid med två l och aldrig, aldrig med två l. Det är en av de kloka sakerna jag kom på i lördags. Finns en del till kloka saker jag kom på men det håller vi inne med.

Söndagen var det sängen som lockade ett ganska bra tag, när man äntligen fick lite sömn i ögonen så var man rätt trött. Min planerade bilfärd till Solna blev utbytt till en bussfärd till Solna. Sen kolla jag på innebandymatch i Solnahallen. Jag kom in precis i andra perioden och då ledde Zunda med ett mål. Den perioden var ändå ganska ok, men tredje och sista perioden var riktigt grisinnebandy ett tag. Inte för att jag är någon innebandyexpert men tillräckligt mycket matcher har jag sett (och spelat, visserligen skol DM typ...) för att veta att det där var inte bra innebandy. Efter sista perioden stod det 3-3 och det slutade med golden gool eller sudden death kalla det vad ni vill, men första målet vinner. Alltid lika förundrad över hur man inte kan avgöra en match på ordinare speltid ( i detta fall 60 min) men sen kan man avgöra inom loppet av några minuter. Zunda avgjorde idag och GRATTIS till segern!!!

Efter matchen så blev det en tripp till Puff och sen in till söder för att äta middag. Tre utvultna och hungriga tjejer gick in på en indisk restaurang och beställde mat. Så poff kom maten in och den rykte verkligen och den var sååå god och hade så trevligt sällskap.

Började söndagen bra när klockan slog över från lördag till söndag, då var man glad :p och så fick jag ett lika trevligt avlslut =)

Grymt gott bröd!

Åhh så god mat med ris till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0