5-kamp på grönan

Om knappa timmen ska jag ta bussen från Tibble mot Danderyd. Sen blir det tunnelbana och sen så blir det buss ut till Gröna Lund. På vägen kommer jag möta upp både Nanna och Mickan och alltid trevligt med sällskap. Vi ska in till Gröna Lund för att köra 5-kamp med dam- och herrlaget. Ska bli spännande detta men samtidigt kul, mest spännande är väl hur vi ska organisera hur ca 25 personer ska spela 5-kamp, blir det lag eller individuellt?! Ja men det löser sig nog på bästa sätt och ala blir nog nöjda. Jag hoppas på min favorit gren, "kasta bollar i soptunna" kommer.

Samtidigt på Grönan så ska Europe vara där och spela eller de repar väl inför kvällens sommarkryss, då de ska uppträda. Lär kanske inte se så mycket av de eftersom de är på fel sida men lär nog höra de. Jag vet en som kommer att sitta och njuta iaf.

På kvällen eller senare efer 5-kampen ska det på ett sätt organiseras ett knytiskalas. Hur vi ska få ihop detta är jag fortfarande frågande om men det löser sig säkert som allt annat. NU ska jag byta om och kanske hinner jag förbi sys och köpa en flaska, vi får se hur tiden räcker till.

Solen skiner ute så passa på att njut!

Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

jajemen det gjorde vi.... Njöt som faaaan

2009-09-06 @ 19:37:20
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0