3 dagar kvar!!!

Idag 3 dagar kvar om 35 min bara 2 dagar kvar till bröllop utanför Trelleborg. Kanske många bröllop där men inte osm jag ska gå på och som jag bryr mig om. Finns bara ett jag ska gå på och jag bryr mig om just nu och det är min brors.

Stora frågan är väl ska jag hålla tal eller inte?! Det lutar mot ja och om jag får ihop det blir det så.

Packa klart får jag göra imorgonbitti. Nu blir det lite tankar åt talet och en smörgås i handen. Kanske inte hörs från på söndag kväll när jag kommer hem. Måst eladda kameran den kan jag bara inte glömma nu ju. Jag ska ta sååååå mycket kort!

Ha det super bra nu och jag håller tummarna på lördag att laget spelar bra basket. Själv kommer jag vara i helt andra tankar förmodligen eftersom vigseln äger rum ungefär samtidigt som matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0