19 dagar kvar

Nu är det bara 19 dagar kvar till Storebror Magnus och Lina säger JA till varandra. Jag börjar bli lite nervös för det är nu bara 19 dagar kvar tills jag ev ska hålla tal. Jag har ju alltid sagt att jag ska hålla tal när min bror gifter sig och nu börjar det bli nära. Funderar på att göra ett bildspel från när vi var små eller nått, kanske en bröllopspresent lite extra liksom. Jag har annars börjat lite planer på min present och kanske hinner vi med en tur till en speciell affär i helgen som blivit tipsad om. Ska försöka ge mig ut på jakt i helgen nämligen efter en bröllopsklänning. HIttade en idag på Salt men den var lite för "sommrig" men gillade modellen och allt. Så en lite höstig klänning och inte svart. Någon som har bra tips på vart jag kan hitta de så säg gärna till.

19 dagar kvar till ev tal men också 19 dagar kvar till en av de dagar jag sett fram emot sååå länge. Jag verkligen längtar och undrar om jag verkligen kommer att våga. Tror de kan bli en del folk och ska jag hålla tal ska det vara ett bra skrivet tal inte nått ihop skrivet bara för att, det ska komma från mitt hjärta.

Dags att börja slipa taltankarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0