Vill inte bli sjuk...

Vill inte bli sjuk nu... Vaknade 05.15 imorse och kände att det sved i halsen, min första tanke var nej jag vill inte bli sjuk. Somnade om och har sedan jag pallra mig upp haft lite ont i halsen och sen huvudvärk till och från under dagen. Gick över lite runt rasten, men kan ju bero på att hitta en tablett och ta. Sen när jag slutade jobbet idag var det som all spänning släppte och huvudvärken och tröttheten tog verkligen tag i mig. Ska leta fram ny tablett nu och krypa ner i soffan under täcket. Gäller bara att hålla sig vaken fram til Idol kl 20.00 för tidigare än så är det inte bra att somna.

Skulel egentligen tränat nu, men känner mig inge bra och vill inte bli mera sjuk. Halsen svider och huvudet värker, men tror egentligen att jag mest behöver sova mycket. Hade en helg för ett par veckor sen där jag sov dryga 30 timmar på 3 dagar tror skulle behöva det igen. 

Dags att ta tag i disken och lite mat för att sedan krypa ner i soffan.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0