Vila för att bli frisk inte sjuk

Tränade inte igår och hoppades på att vara frisk idag. Efter att ha somnat i soffan 21.30 igår så vaknade jag upp i sängen och insåg att sovit riktigt skönt och det var ett tag sen jag sov hela natten utan att vakna. Ja jo vaknade ju efter en timme i soffan men gick då in till sängen. Halsen sved lite och kände mig helt täppt i näsan. F*N jag skulle inte bli mer sjuk. Dagen har annars flytit på bra förutom huvudvärken och snuvan. Blir ingen träning ikväll heller men har bestämt mig att träna på Torsdag för då ska jag bli vara frisk. Om jag vilar idag med så måste jag vara frisk på torsdag. 

Det blir en tidig kväll för mig idag me! 

HA en bra tisdag kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0