Varför....

Jag orkar inte med detta nu, jo men självklart är jag super glad för mina vänner skull men ibland vill man inte att det ska gå så fort. Just nu är det verkligen så!

En av mina bästa och äldsta vänner har ett beslut som är taget men det vet jag att det kommer inte göra så mycket åt saken. Du kommer alltid finnas där och det är inget jag oroar mig för vad som än händer, det är jag inte minsta rädd för. Är så otroligt glad för din skulle och räkna med ett besök av mig, det stod redan på min "innan jag dör lista" så nu är det en chans att pricka av en sak.

Idag fick jag ytterligare ett samtal från en av mina bästa vänner. För ett tag sen fick jag reda på att du skulel flytta långt bort och vara borta i ett år, nu när din blivande man fått visum och allt i Sverige. Du skulle flytta efter bröllopet i Januari och så idag får jag reda på att nää du flyttar om ca 2 veckor. Det är ju tok snart fattar du de, men som tur kommer du hem över jul och då hoppas jag verkligen att vi ses. Det måste vi för kommer aldrig hinna skaffa fram en bröllopspresent på 2 veckor... Åhh jag kommer sakna dig en massa för du vet hur mycket du har betytt för mig de här senaste åren. Vi har känt varandra i massa massa år men det är på senaste åren jag inser hur mycket du verkligen betytt för mig och du har hjälpt och stöttat mig i massor.

Ni två betyder jätte mycket för mig och önskar er all lycka till i allt ni ska göra. Kommer sakna er men vet att vad somän händer kommer jag alltid kunna prata med er!

Ja folk bara försvinner och du är på väg du också men ibland tänker jag kanske lika bra de.... Det värsta med dig är att du inte gett en förklaring, du kan ju faktiskt säga vad det är jag gjort eller inte gjort nu så mycket som vi har pratat kan jag fasktiskt tycka att det kan man vara värd. Men nu är det upp till dig att komma med en bra förklaring funderar faktiskt allvarligt på att ta bort ditt nummer nu.

När man är i dessa tankar så är det underbart att veta att man snart ska sova och sen gå till ett underbart jobb imorgon för där vet jag att jag slipper tänka på detta. Så skönt! Har en liten knodde som bara är så underbar när han kommer och sträcker upp armarna och säger, jag vill bara kramas lite. Man smälter, ja det är svårt att inte göra de.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att Skype finns och att jag vet att du sitter framför datorn 24/7 =)

2009-10-20 @ 09:44:17
Postat av: carpediemdamen

Jösses va hemligt allt e.... ut med det bara eller???

2009-10-20 @ 16:40:26
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du.. jag kommer ju hem till jul, sen till sommaren igen.. och du ska veta att du e alltid välkommen ner till dubai.. (men kom inte under sommaren för du kommer dö av värmeslag) fan jag kommer dö av värmeslag.. :P nu e det bara en vecka kvar tills jag åker.. :)fast om du vill e du välkommen att följa med mig och alice på bio imorgon kväll-.. inne i stan :) vi ska se up i 3D.. jag vet att du och jag redan sett den men jag vill se den i 3D :D

2009-10-28 @ 00:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0