Tillbaka till verkligheten!

Igår kväll strax innan midnatt kom jag tillbaka till verkligheten igen. Så imorse var det upp på morgonen igen och iväg till jobbet som vilken vardag och måndag som helst. Men egentligen är det inte vilken måndag som helst utan det är måndagen efter en av de bästa festerna jag varit på någonsin, min brors bröllop. Men mer om det imorgon när jag samlat ihop tankarna och kollat igenom lite bilder. 

Idag har varit en lång dag. Jobba 8.30-17.30 sen hem till mamma och pappa och äta middag och så tillbaka till jobet 18.30 för föräldrarmöte en timme senare. Ett möte som gick bra och det föräldrargruppen verkade enig om saker vi ville få fram också.

Mötte på jobbet av små söta knoddar och visst blir man glad när de kommer fram springade och ropar ens namn och slänger sig runt halsen på en. Fick även höra kommentaren av ett barn idag som värmde mitt hjärta och gjorde min dag. r du kom tillbaka då blev jag glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0