Nu ska jag ta tag i mitt liv...

...Det var me de orden jag avslutade samtalet med min kära kollega. Hon frågade vilket liv? Ja tack för den men mitt liv, nää men det jag menade egentligen var att jag skulle gå och laga mat. Dagens rätt som står på menyn är köttbullar och potatismos men lingon till. Gott och såå länge sen jag åt!

Dagen har förövrigt varit bra och ska till maten planera 94 träningen, inte lika mycket försvar nu idag kanske men jo en del får det bli.

Nu börjar vädret blir inte lika skönt och ja vi sitter gärna ute och äter mellis längre...

På förmiddagen försökte jag få tag på min vän som ev ska göra besök på förskolan. Berättade för ett av barnen att jag nyss ringt till en polis och han blev helt ställd. Tusen frågor kom ju upp. Varför ringde du en polis, varför känner du en polis, jag vill inte hamna i fängelse... Frågorna sprudlade. Roligt att se honom om min vän kommer på besök, kanske redan imorgon kanske om 2 veckor. Vi får se hur det bli imorgon om det blir besök eller inte kanske passar bättre om några veckor.

Nej nu till stekandet av köttbullar sen ikväll är det träning själv först och sen för tjejerna.


Kommentarer
Postat av: ko

Du har så många liv...du tog väl inte illa upp det jag sa? eller?

2009-10-14 @ 19:52:18
Postat av: Lena

Självklart inte!

2009-10-14 @ 21:40:42
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0