Middagsbesök

När kom hem från träningen idag så var dörren öppen och en vovve mötte mig i hallen och det var inte vilken hund som helst utan världens bästa, Lukas. Pappa och Lukas hade kommit över på besök eftersom mamma hade klädparty hemma. Så fick sällskap till middagen ikväll och det blev Nasse special och nu enligt receptet och det var super gott.

Har även kokt kaffe för första gången i lägenheten så det betyder att jag har packat upp 1/3 saker ur mitt frukostpaket. Nu bara vattenkokaren och brödrosten kvar att packa upp, och tänkte ta tag i allt på söndag. Vet dock inte hur många gånger jag har sagt det där men nu är det faktiskt så att jag ska göra de på söndag. Ska gå ner till källaren och lämna lite kartonger och så.

Nu ska jag sova men först ska jag ta hand om kladdEkakan som står på diskbänken. Kom ju på att jag hade fredagsfikat imorgon på jobbet, så nu ska jag bara inte glömma den imorgon och tur att jag inte behövde cykla imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0