Kyl och frys problem

Redan när jag flyttade in så visste jag att min kyl och frys inte var de bästa, utan mer ett "billigt" alternativ. Men vadå det stod ju redan där så inte så att jag köper nytt då. Men nu till helgen är det dags, för nu behöver jag verkligen ett. Frysen håller visserligen sina -18 grader i ena hyllan och nu ligger tempen inne för att kolla andra delar av frysen. Kylen däremot är inte max 8 grader utan på vissa ställen 10-12 grader och vid ena väggen är den 22 grader varm. Och nej jag har inte känns på utsidan av kylen och den liggen inte emot nått på den sidan. Imorgon när mamma och papap kommer hit med min faster och familj ska de få kolla lite på kylen och med största sannorlikhet så åker vi på lördag och köper en ny kyl och frys. Värsta är ju att det rinner en del pengar iväg då.. =( Efter träningen idag fick jag ett annat erbjudande av en som knacka på dörren och visst jo det lockar mycket, har ju tänkt tanken av delav av det förr och de ska göras. Men nu  hela paketet och 12000 det har jag inte bara sådär...Det blir att ta en verklig funderare och ska svara innan kl 20.00 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0