Kyl och frys problem löst

Efter kusinerna varit här och fikat så har jag, mamma och pappa och Lukas åkt Täby runt för att kolla på en ny kyl och frys. Vi började på Elgiganten och tillslut slutade vi på Elgiganten också. Får snacka med en försäljare och så får vi reda på att den vi har valt ut inte finns och det är beställningsstopp på den, ja vad de nu betyder... Men den fanns iaf inte. Mamma blir lite grinig på honom och detta lönade sig. Han erbjöd istället en annan kyl och frys som var mycket bättre men även några (ganska många) kronor kronor dyrare, men säger snabbt jag kan sänka priset på den med 500 kr. Ja så nu blev det så att jag fick (fick och fick) en kyl och frys som var mycket bättre för bara 500 kr mera än den jag hade valt ut från början.

Ska hämta den imorgon och efter att ha hämtat den så blir det en tur till IKEA, ja där jag bla ska köpa 18 filtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0