Imorgon är en ny dag

Slutar visserligen 15.15 idag men ändå känns det inte som någon tidig dag. Men haft full fart hela dagen, först jobba jobba ut i skogen såg en jätte myrstack i skogen och hade en trevlig skogspromenad.

Efter jobbet till banken för att byt amin digipass, där upptäcker jag att jag glömt plånboken men leg i hemma, låter bilen stå och går hem och hämtar plånbok och nycklar till mamma och pappa. Fixar banken och sen hem till Lukas ut med honom och sen iväg och handla och hem laga mat och sen träna och så tjejernas träning. BLir mer och mer imponerad över deras inställning nu till träningen och det är riktigt roligt att se.

De fick lite beröm men kan ge de lite till på tor ang matchen i helgen. Kråkan var så imponerad och det var roligt att se att höra att de skötte sig så pass bra. Ja undrar så hur de hade gjort sig i en högre serie? Synd att de hamna i denna ska bli intressant om får något svar på mitt mail jag skickade iväg....

Nu väntar dusch och så en tankeställare till imorgon, vad ska man ha på sig det är ju fotografering på jobbet! Inte för uppklädd men vill ju inte ha slappotröja som man kan ha ibland. Dagens klädsel hade varit bra, varför tänkte jag inte på det imorse för?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0