Hunger

Det var det jag kände när jag gick ner till ettan för att ha fys efter basketen. Basketträningen var rolig och tiden gick super snabbt, visserligen har vi bara 60 min tid på plan idag men ändå. De återstående 21 min fys gick inte lika fort.... Aldrig har väl 30 sekunder gått så långsamt som när skulle göra sista övningen på cirkelträningen. Det var mycket mage/rygg och så lite armar (armhävningar på bänk) ryktena säger att man får grym träningsvärk av dessa. Så får se imorgon hur det känns... Vi körde som sagt cirkelträning på fysen och hade 7 stationer som vi jobba på i 3 min eller rättare sagt 3*30 sekunder så 1,5 min totalt. 
Gillar cirkelträning och även hinderbanorna vi körde förra året, även om man är totalt slut när man är klar så är det en skön känsla. 

Nu blir det nog soffan en stund och får se om somnar där eller i sängen. 

Imorgon är det fredag och planerna för helgen är fortfarande öppna. Lite sugen på att testa ett frukostställe men vi får se hur det blir med de, någon annan som är sugen?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0