Basketfylld dag

Idag är det basket som står på schemat.

Först 13.45 (jag som hela tiden trott 13.30, bra coach?!) har mina tjejer match hemma i Tibble. Ska vi se vad det blir för motstånd idag då? Ja förra gången var det int emycket till motstånd om man vinner med 13-80. Men hoppas på lite bättre motstånd idag men så klart jag hoppas på vinst, jag tror nämligen vi kan gå obesegrade genom denna serie. Vi har hamnat i en alldeles för lätt serie och varför vet jag inte men det är lite fel mot tjejerna de hade behövt lite motstånd för att utvecklas ännu mera. Fast ändå tränar tjejerna verkligen bra och det känns att de går frammåt bara på denna korta tid som säsongen varit.

Efter deras match så har jag egen match 17.30 mot Lidingö bort i Hersbyhallen. Ska bli riktigt kul och vi har skrällt mot Lidingö förr (första året i basketettan för massa år sen) så nu är det dags att göra det igen. Tycker det är ganska bra att jag har match med tjejerna först för då kan jag fokusera på nått annat än att bara gå och vänta på våran match.

Dessutom ska 3 av mina tjejer spela u20 match i Tenstahallen mot just Tensta samtidigt som våran dammatch 17.30 Lycka till tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0