Vart tog Söndagen vägen?

Vart tog Söndagen vägen? Ja snart är den slut och det är väl dags att säta mobilen på väckning och krypa ner under täcket och sussa. Haft en underbart trevlig helg =) men vart tog Söndagen vägen egentligen. Känns som den bara försvunnit men ändå har jag hunnit med en massa massa och gjort av med en del pengar också tyvärr...
Började med att päronen hämtade upp mig och vi åkte iväg och hämtade min nya kyl och frys och sen skulle vi bara ta bort den gamla och sätta in den nya. Lättare sagt än gjort.... Blev lite fixa och trixa där men den är på plats och den gamla står på tippen med lite flera saker som skulle dit, bla ett svart vardagsrumsbord från källaren.

Efter en del fix och trix åkte jag och mamma till IKEA. Hittade en fotölj som jag ville ha och skulle köpa den, men slutade med att jag får nog önska mig den i julklapp istället för kom hem med två bokhyllor istället. En liten som ska in i sovrummet och en lite större som ska vara i vardagsrummet och den ena jag har där med glasdörrar ska in i köket istället och så blir det två glasskivor i den istället. Tror det blir snyggt när det är klart.

Fick gardiner av mamma också idag, hon satte upp de och nu sitter de kvar. Hehhe hon ska komma hit och sy upp de lite sen också.

TUSEN TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR ALL HJÄLP I HELGEN! NI ÄR GULD VÄRDA, ÄLSKAR ER SÅ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0