Tung arbetsvecka snart slut...

Ja så var det onsdag och har avverkat ytterligare några timmar på jobbet, jag och inte så få heller. För att vara exakt är det faktiskt 12 timmar... Det är tuffa men intressanta dagara som har och haft och som väntar. I måndags var det vanlig dag, i tis kort dag men så föreläsning på kvällen och idag blev det lång dag på jobbet med möte på kvällen, imorgon vanlig dag men sen direkt till träning och fredag är det stängningsdag och direkt till träning.

Så inte många timmar denna vecka som jag spenderar hemma. Ikväll kom jag däremot hem vid 20.45 och vid 21.00 kom en vän förbi som som inte träffats sedan år och dar och det var trevligt. Kände dock lite att jag "skickade" hem henne men ska sova snart.

Imorgon blir det jobb och sedan direkt till tjejernas träning och sedan egen träning.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0