Torsdag...

Japp så var veckan snart över och då blir det fredagsmys och sen Luleå som väntar i helgen. Jobbat och tränat tjejerna och sen tränat själv... Kändes som det gick helt ok båda två träningarna.

Haft en ganska fullt upp dag på jobbet men ändå har den varit bra. Ja en liten olycka men ren olyckshändelse fick avsluta dagen och tänker en extra tanke på dig ikväll och imorgon. Hoppas allt gått bra ändå i oturen.

Sen kommer man hem och får läsa lite saker som gjorde mig lite lätt ganska mycket upprörd... Jag fick inte öppna asken, men sen får jag reda på att asken är öppen men då får jag inte se innehållet, men får dock se innehållet när det runnit ut. Ja för då hittat en annan innehållet och visar det för mig. Ja jo jag säger då det!

Kanske inte lätt och förstå det där sista knappt så jag själv gör det men det finns faktiskt nått bakom det hela och den som lyckas förstå GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: You know who

Ett grattis till mig då =)

2009-11-06 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0