Tacomiddag

Hade finbesök på matchen igår och efter matchen så kom Garpen över på Tacos och glass... ja fast efterrätten glömde vi bort. Vi fastnade framför datorn efter middagen och jag fick hjälp att fixa min bloggdesign. Så jag tackar garpen för all hjälp. Det blev supersnyggt och hoppas nu att alla kan se de också, hört av en person som inte såg skillnad :S mycket mysko. Detta är något vi pratat om hur länge som hellst att vi ska göra och nu blev det äntligen fixat och jag är som sagt mycket nöjd.

Avslutade kvällen med en thrillen och ja uch den var lite läskig och jag var glad när jag tittade på klockan och insåg att det bara var 30 min kvar och nästa gång bara 10 min kvar av filmen, då kunde inte så mycket läskigt hända...


Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

Ser jättefin ut.... basket färgen eller??

2009-11-15 @ 19:27:56
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja typ eller headern vart i röd så gjorde bakgrunden i röd också. Men finns lite tankar att byta plats på röda och svarta får se.

2009-11-15 @ 19:42:33
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0