Så var det klart då!

Fick en reaktion imorse som jag inte hade förväntat mig. Tur att jag höll på att hjälpa ett barn med dragkedjan annars hade nog tårarna runnit hela vägen ner för min kind. Vet egentligen inte varför jag reagerade så starkt på dessa ord, Vi ska ta sprutan ikväll efter jobbet! Men uch va jobbigt det var att höra.

Bara några minuter innan jag skulle gå så pratade jag med Maria och sa att jag var såå nervös för skulle ta sprutan. Hon fick ett ryck och följde med och 17.45 hämtade vi ut nummer, 999, 000, 001, 002 och ja jag fick ju så klart 000 och jag var nollad vet inte hur många gånger fick höra de. HAHAHA. Tur att hade ett sånt stöd av mina tre vänner/kollegor. Ja tre stycken inom barnomsorgen så vi tyckte minsann att vi kunde få gå före de 130 st som var före oss. Men nää vi vänta så snällt på våran tur och Maria gjorde även dagens goda gärning. Det var stort det du gjorde, det handlade ju ändå om 50 nummer men för de var det lite mera än bara nummer.

Ja och nää det gjorde inte så ont och har förlängt livet med en massa massa tid under de 3½ timme vi väntade, blev en hel massa skratt och inte visste jag att det kunde vara så kul att vänta på spruta.

Några biverkningar? Nää inte ännu, som Maria sa 2 av 10 får feber inom 1-2 dygn. Visst känner mig lite frussen nu men kan också vara på min huvudvärk som säkerligen kommer efter spänningen jag har haft inför denna spruta.


Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

hahahah klockrena bilder.... :)

Men nu e man risig känner jag..... alvedon e tagen ;)

2009-11-04 @ 17:00:46
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/
Postat av: Ko

Tack för de 3,5 timme , jag hade riktigt kul. Tänk om alla kunde ha lika roligt som vi ;-)

2009-11-05 @ 07:44:33
Postat av: Kattiz

hahhahahha Lena!! så farligt är det inte att ta en J***a spruta!!!!!!!!!xD<3<3

2009-11-05 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0