Så var det fredag!

Så var det fredag igen och jag slutade tidigt (13.00) och det var sååå skönt. Gick hem och bara la mig i soffan och slappade och det var hur skönt som hellst. 

Känner att jag blivit lite frånvarande från loggen nu sista veckan eller de två sista kanske, men det finns förklariga själv men kommer inte gå in på de nu... hehe. men visst jag klagar inte för jag mår bra just nu men visst hade det kunnat varit lite bättre och allt varit toppen men tyvärr finns det saker som inte ens jag kän påverka. Skulle jag kunna flytta städer hade jag gjort de nu, mycket för att känna hur allt kändes mycket mera. Men visst att sakna är inte fel och det är tur det finns telefoner men roligare när de är hela då. Oj rann lite iväg där och kanske prata lite i förvirrande spår. 

Ja så idag blev det en hemma fredag och imorgon är det match igen som gäller. Taggad inför matchen är jag och jag har ett stort önskemål att vi som lag spelar bra hela matchen igenom och då kommer vi gå därifrån som vinnare oavsett vad som stor på tavlan. 

Vill hitta en bra känsla inför morgondagens match och det ska blir grymt kul att spela imorgon!!!
Ps! Ryktas om ny uppvärmningsskiva =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0