Matcher i Vasalund *2

Japp så har man spenderat flera timmar i Vasalundshallen i helgen, några på lördagen och några på söndagen. Ja och hur matchen gick på lördagen (dammatchen) kommer jag inte ens kommentera för så dåligt gick de. Söndagens match (u20) coachade jag tillsammans med våran a.c och det var i stort sett samma lag som dagen innan. Idaga spelade de riktigt bra i första halvlek men tredje var nja.. förlorade matchen men gör en helt klart godkänd match ändå...

Nästa helg är det Alvik som gäller för oss damer på lördag hemma i Tibble CC och mina tjejer har match mot Lidingö på söndagen borta på Lidingö.  

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag tycker nog att Du är väl sträng mot Dig själv och laget. Jämfört med förra matchen tycker jag att det var ett steg framåt. Kom ihåg att ni saknade flera duktiga spelare och att motståndarna hade flera duktiga skyttar.

2009-11-24 @ 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0