Lång Måndag...

Igår var en lång Måndag och jag slocknade i soffan strax efter 22.00 och det var faktiskt riktigt skönt. Har ju stängning på måndagar så det blev en lång dag och sedan blev det avd.möte som dessutom drog ut på tiden men vi fick prata igenom allting vilket var jätte skönt. Är ändå glad att vi han komma igenom allting för värre att gå därifrån och känna att detta skulle vi ha gått igenom. Nu blev det så att vi inte var klara från efter 21.00 vilket gjorde att jag missade träningen. När jag väl kom hem så var jag totalt slut och hade huvudvärk så blev direkt att borsta tänderna och sen la jag mig på sängen ganska snart.

Idag blev det en kortare dag och nu så passar jag på att tvätta lite kläder och sen blir det basket ikväll. Det ser jag fram emot. Missar tyvärr torsdagsträningen också pga ledarmöte och det är såå obligatoriskt så alla träningar är inställda, nää inte damträningen för D. ska hålla i den. Men annars så måste alla ledare vara där, så jag jag måste ju dit. Men idag basket och på fredag och sen lördag MATCH!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0