Helgen är över...

Helgen är över och så var det snart Måndag igen, ja bara ett par timmar kvar nu. Ska snart krypa ner till sängs och få ett par timmar och kommer nog somna ganska snabbt ikväll kan jag tänka mig.

Helgen har varit bra, varit mycket basket men även hunnit med lite film. När vänner messa igår och fråga om jag ville hyra film så svara ja JA! Det blev den första filmen i Twilight (stavas så va?!) Den var väl helt ok, men kan inte riktigt förstå alla som säger att den är så himla magisk.

Även varit en del väntan och funderingar... Tänk att man ska tänka så mycket.. Tack underbara vän för att du ställt upp och stöttat mig och gett mig bra svar. Skönt att det löste sig nu också och visst finns en förklaring för allt.

Kommentarer
Postat av: carpediemdamen

Thats what friends are for....:)

Och ja ,,, det finns förklaringar till allt, men vi e så duktiga på att hitta på 1000 olika anledningar utom just den rätte...,

2009-11-30 @ 17:03:06
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0