Guldkort?!

Fick ett mail idag som jag inte viste om jag skulle tro på eller inte, men efter att kollat upp lite så såg jag att det kan nog stämma. Men har jag varit på bio så mycket, men tydligen japp. Inte för jag har en aning om vad skillnaden mellan guld kort och "vanligt" kort är men det återstår väl och se.

Grattis, du har gått riktigt mycket på bio och därmed blivit Guldmedlem. Guldmedlem är du i ett år men om du fortsätter besöka oss lika ofta och överstiger 2200 poäng är du givetvis Guldmedlem ytterligare ett år. Inom någon vecka får du ditt nya präglade Guldkort med posten. Till dess fungerar ditt vanliga kort precis som ett Guldkort. När du fått ditt nya kort kan du då klippa och slänga ditt vanliga Bioklubbskort.

Vi hoppas få se dig riktigt mycket på bio!

Hälsningar Bioklubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0