Fredagen den 13....

Japp men så har det jag väntat på hela dagen kommit nu, ja meningen med Fredagen den 13 som betyder otur! Dagen har ju varit så bra, barnen var jätte snälla idag och jag hann i tid till träningen för barnen gick tidigt = jag han med bussen och slapp springa. Hade ju hunnit med bussen om de gått i sista minut med men då hade jag fått springa vilket jag slapp nu. Hann tom gå av hos päronen och fick mat och en bil och lite presenter med mig hem =)

Träningen gick helt ok och jag har en bra känsla inför morgondagens match mot Kringlan. 14.45 i Tibble CC kom och titta vett ja!

Så kommer hem och tar en dusch efter träningen innan ska börja med maten. Tänker att jag provar att köra diskmatinen en gång med lite glas, blir det rent så blir det?! Skulle ALDRIG gjort de! Slutade med att den efter 5 min (max) börjar läcka och vattnet rinner rakt ut på golvet. Ja och tänk sen själva om jag blev glad eller inte. Åhhhh nu ska diskmatinen ut och jag får ett extra utrymme att ha kastruller eller nått annat smart på.

Nu till soffan!

Juste tänker en tanke på dig som ligger BB just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Garpen

SNYGG layout =)

2009-11-14 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0