Bildanalys

Sitter och pratar med en kompis på msn när han kläcker ur sig. 

Har svårt att bestämma mig för om din bild är fin eller läskig......
Det jag får ut ur mig är: Vaaa hur kan den vara läskig?
Hans svar är: Ensam tjej vid kanten på en brygga medans en stor skugga av en människa tornar upp sig.....vad är hans/hennes avsikter?

Han har dragit analysen lite längre och kommit fram till detta: Känns som en reklambild för skräckfilmen "Den hemska natten vid storsjön" typ

Bilden som vi talar om är denna och den bildanalysen har jag då aldrig dragit, jag kunde inte annat än att smålee men ändå så har han ju en poäng i det hela....

Bilden är förövrigt tagen utan för Puffs gamla landställe och det var en helt underbart ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0