Avslappning...

Efter träningen idag hade jag min för dagen fjärde avslappning/vila men denna var helt klart bäst! Ja de tre andra räknas inte riktigt kanske för de var på jobbet med barnen och det var inte på samma sak men ganska skönt ändå.
Tjejernas träning först gick bra och sedan den egna träningen bara flöt på. Just nu är basket kul och ser mycket fram emot matchen i helgen. Känslan är bra och det är en possitiv atmosfär i laget trots våra tidigare förluster. Vi har faktiskt ALLT att vinna!
Blev trappträning idag i CC efter vi varit på golvet och kört. Det är nått visst med trappträningarna inte bara för att vi får så fina kommentarer av Caperios tränare som kör efter oss utan det är rätt kul också. När man med skakande vader gick ner sista gången fick vi reda på att vi skulle ner i ettan och köra mera. Väl nere väntar det en massa madrasser liggunderlag på oss och vi får order om att lägga oss på rygg. Trodde först vi skulle kolla på någon av våra senaste matcher men de tankarna byttes ganska snabbt ut då vi fick reda på att vi skulle ligga på rygg. Det var AVSLAPPNING som gällde och det var såå skönt. Efteråt önskade jag att jag legat i sängen för hade nog kunnat somna dära. Var totalt avslappnad och ska försöka på mig det nu när jag ska gå till sängs...

Fick också tankarna på spikmattan jag funderat på och nu är tankarna jag vill verkligen ha en! Ska försöka hinna med att köpa en i helgen mellan allt som ska göras. 

Imorgon lite sovmorgon och sedan direkt till träning och sen hem till soffan för att ladda för match!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0